خوشحالی یعنی...


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام دوستان! من همیییییییییشه منتظر نظراتتون هستم! یادتون نره هااااا! تنهامم نذارید!

وبم چطوره؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان cici و آدرس cici.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 434

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

خوشحالی یعنی...
شنبه 13 ارديبهشت 1393 ساعت 17:45 | بازدید : 9691 | نوشته ‌شده به دست ریحان | ( نظرات )

واااااااااااااقعا...داداش...

خخخخخخخخخخخخخخخخخ

 

مخصوصا بعده مدرسه

اینو هستم...اییییول لایک

آخ اره...اما تموم شدن مدرسه نـــــــــــــه

واسه خیلیا شاید ولی واسه من نه اصلا

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآره...

آخ آخ...دقیییییییییییقا

مث موقعی که باقالی پلو درست کردم یا ماهی درست کردم

ای بابا...کیه که عاشق چشای پر نفوذ یه ابانی

(خودم)خل و دیوونه و شیطون نباشه؟!؟!؟!؟!؟

آره...

کادوی بی مناسبت که عالیه...

از زی زی گل گرفتم شاید چیزای دیگه هم بوده یادم نیست

از شقایق یه دفترچه که عاشقشم و خیلی چیزیا دیگه

از مشولی اس ام اس زیاد گرفتم(واسه من حکمه هدیس)

(خوشحالی ینی دوستتو اذیت کنی)زی زی...

که الحمدولله همه داریم...

وااااااااااااااااااااااااااااااااای...

بله بله

بهتر از این نمیشه...

من اینطوریم...

وااااااااااای که چه کیفی میده

واااااااااااااااای

وااااااااااااااااااااای.اینکه دیگه نگووووووووووووو...

بله...به افتخار خودمو دوستای گلم...

آی میچسبه

اینم خعلی میچسبه

که خیلی وقتا تونستم(ایشالله)

وااااااااااای اره...

حال میده

وااااااااااای ارزومه...ارزو

کاره همیشگیه من تو ماشین...

 

و حرف اخر از خودم...

خوشحالــی یعنی

لبخـــــندی که با خوندن اینها روی لبــــهامون نشست

 

عااااااااااالی بودن.من که خییییییییییلی دوستشون داشتم

شرمنده خیلی بودن اما خدایی خوب بود.نبود؟؟؟؟؟؟؟



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ziziemdad در تاریخ : 1393/2/14/7 - - گفته است :
وااااااااااااااااااااااای ریحان واقعا باحال بودن من تاحالا سه بار خوندمشون
پاسخ:عااااااااالین


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: